PACKING FOR A ROAD TRIP

IMG_5084
Juuri tänään kun olin melkein jo unohtamassa mitä on kesä, sain viestin ystävältäni. Hän kysyi minua mukaansa road tripille. Olin jo melkein ajattelemassa mutta kun jumppatunti, kun täpärästi pelastuin.
Katsoin ikkunasta ulos, hymyilin ja sanoin kyllä. Vain siksi, että hetkeen tarttuminen on paras keino pitää hauskaa. Ja kokea jotain, mitä ei muuten kokisi.
Sitten lähdin kauppaan, nappasin mukaan hiukan eväitä ja litran Tescon tuorepuristettua appelsiinimehua.

                   Adventure starts where plans end.

Kesässä on kyse siitä, että sanoo kyllä, on spontaani ja utelias. Siksi se on niin mahtavaa aikaa. Siitä pitää tehdä sellainen. Avata silmät ja antaa uudelle päivälle mahdollisuus.
Ja ainiin, sinne jumppatunnille -sinne ehtii ylihuomennakin.

Herätys 8:00, täältä tullaan seikkailut.


Ps. Nuo gluteenittomat ihanat Provenan välipalakeksit ovat maaaaailman parhaita, rakastan niitä!

2 comments

  1. Oi oliko mukava road trip? :) Hauska sattuma, itsekin sain ystävältäni pyynnön extempore ulkomaanmatkalle ja pohdinnan jälkeen sain sanotuksi myönteisen vastauksen! Emmin pitkään sen vuoksi kun vasta olin siellä Italiassa, mutta ajattelin, että nyt on otettava tästä mahdollisuudesta kiinni vaikka mikä ois! Oon tosi tyytyväinen päätökseeni ja Malta odottaa elokuussa <3
    Nuo on ihan törkeen hyviä nuo välipalakeksit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kuinka upeaa! Ihanaa matkaa, tekee varmaan hyvää päästä lataamaan D-vitamiinivarastot täyteen syksyn ja talven varalle taas. :-) Nauttikkaa!
      Ja niin on, montakohan pakettia olen jo ostanut noitakin..;-) Ja Roadtrip oli kyllä todella onnistunut, täynnä hauskoja sattumia ja uusia kavereita. <3

      Delete

Kiitos kommentistasi!