WHAT'S NEXT?

hki3 hki4yläpuolella olevan kuvan ottanut: Ella hki5 hki1 hki2 hki6 hki7 Kävin viime viikonloppuna Helsingissä. Olin perillä jo aamuvarhain, ennen kahdeksaa. Kaupunki nukkui vielä, mutta itse olin jo pirteänä bussipysäkillä rullailemassa carry-on -laukkuani. Kaikki oli niin kaunista, Helsinki on niin kaunis.
Mitä sitten tein Helsingissä? Olin yksi onnekkaista #syöhyvää -kilpailun voittajista. Teimme lauantai-iltapäivällä ruokaa Annikan ja Lakon kanssa. Muuten vietin aikaa sukulaiseni kanssa, kiertelin Helsinkiä ja hieman shoppailin. Kävin myös testaamassa erästä brunssipaikkaa, nimeltä Sandro. 
Lähiaikoina luvassa siis Helsinki-aiheisia postauksia. :-)
Ja ainiin, tein lyhyen videonpätkän YouTubeen, jonka näet tuosta alta.
Ihanaa lauantai-iltaa, tyypit! ❤️

6 comments

  1. Ihania kuvia Helsingistä! Olen koko ikäni asunut Helsingissä ja aina rakastun uudestaan ja uudestaan Helsinkiin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! :-)
      Uskon, siihen kaupunkiin tuskin kyllästyy koskaan!
      Ihanaa syksyä sulle!

      Delete
  2. Ihana uusi ulkoasu blogilla ja kivoja kuvia helsingistä! :)
    Mikä kamera sulla muuten on käytössä?, videotkin nuin ihanan laadukkaita ja tottakai kuvat myös! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heippa Anna!
      Kiitos paljon, itsekin olen siihen ihan tyytyväinen:-).
      Kamerani on Nikon D3200, ja pidän siitä itse kovasti. Objektiivina vielä toistaiseksi mulla on ollut käytössä Nikonin 18-55 mm, joka on pelittänyt aika mukavasti.
      Ihanaa loppuviikkoa ja alkavaa viikonloppua, jee! <3

      Delete
    2. Okei! Nikoni ei olekaan niin tuttu minulle, itselläni on nimittäin Canon 600D. :D Mutta vaikuttaa kyllä tosi hyvältä kameralta! Ihailen vieläkin tuota sun videota! <3 Niin laadukas kuva. :)
      Kiitos! Nyt mukavat alkavat vklpt sulle! :)

      Delete
    3. Kiitos paljon! Samaa sulle! <3 xx

      Delete

Kiitos kommentistasi!