ONE SEPTEMBER WEEKEND

aa1 Moikka ihanat! Ootteko samaa mieltä, että lauantaiaamu on viikon paras aamu? Syksyisin on ihanaa herätä lauantaina ilman kelloa, pohtia jaksaisiko jo nousta vai lepäisikö vielä pienen hetken. Elämä tuntuu silloin jotenkin leppoisalta. Lisäksi viikonloppuisin panostan enemmän aamiaiseen, teen runsaamman aamupalasn, syön sen hitaasti sängyssä seuranani iPad. Tänäänkin minulla taisi mennä lähestulkoon tunti aamupalan syöntiin.aa2 aa3 aa4 Minusta on tärkeää, että arkeen mahtuu hengähdyshetkiä, sellaisia, jolloin saa itse päättää mitä tekee. Voi valita tavan rentoutua, minulle se on ehdottomasti sarjojen katselu. Tänään katsoin Uuden Päivän keskiviikolta katsomatta jääneet uusinnat. Tosin olen vakavasti alkanut harkita Netflixiä tai vastaavaa... Olisi jotenkin kiva katsella lempparisarjoja Padilta viikonloppuisin.
Ainoana muttana kuitenkin on, että Netflix saattaa varastaa kallista kokeisiin lukuaikaa koeviikkojen läheisyydessä... Saa nähdä, mihin päädyn.
aa7 aa9 Minulla on tällä hetkellä menossa aika kiireinen viikonloppu, hommaa riittää niin opiskelujen saralta kuin ihan omasta takaakin. Huomaan selvästi, että mulla on jäänyt vähän "kesämood" päälle asioiden hoitamisen suhteen. On jotenkin vaikea tarttua toimeen, vaikkei itse tekeminen olisi edes niin ikävää.aa6 aa10 aa5 aa8 Olen myös huomannut syysstressin saapuvan, ja päättänyt hieman auttaa itseäni. Ennen minulla roikkui kaikki "to do -jutut" eri paikoissa, osa kalenterissa, osa Wunderlistissa, osa muistilapuilla, osa jossain kännykässä ja osa muilla irtolappusilla. Luin Vilma Peltosen blogista hyvän vinkin: hänellä on vihko, johon hän on kirjoittanut kaikki muistettavat asiat. Ajattelin, että ompa kätevää, suunnistin Tigeriin ostamaan vihkon, ja nyt kaikki to do:t ovat uudessa vihkossa ja lisäksi osa myös kalenterissani. Luulen, että vihkosta tulee olemaan minulle runsaasti hyötyä! Vähentää huomattavasti stressiä, ettei tarvitse miettiä, mihin kaikkialle on saattanut unohtua jokin asia, joka pitäsi hoitaa pian.aa11 Pitää tähän loppuun mainita uudesta löydöstäni Prisman suklaahyllyllä: ostin täysin vegaanisen (ja luomun!) riisimaitoon tehdyn maitosuklaan, appelsiinin ja mantelin kera. Ehdottomasti parasta maitosuklaata mitä olen syönyt. Appelsiini maistuu ihanasti ja manteli sopii sen kanssa hyvin yhteen! Maku on totta kai makea, mutta ei sellainen ylikermainen, kuten useat muut maitosuklaat, joita olen syönyt.
Olen tänään siivonnut huoneeni ja tällä hetkellä syön iltapalaa ja tuoksukynttilät palavat... Ihanaa päästä kohta nukkumaan uusiin puhtaisiin lakanoihin!
Good night! ❤️
Kuinka teidän syksy on lähtenyt käyntiin?

No comments

Kiitos kommentistasi!