KESÄN SUOSIKKEJA

Heippa! Nyt tapahtuu muutos suosikkien suhteen. Olen aiemmin postaillut suosikkeja lähes joka kuukausi, mutta olen omalla kohdallani havainnut sen hiukan typeräksi. Kuten blogia jonkun verran lukeneet tietävät, rakastan kosmetiikkaa ja erilaisten minulle uusien tuotteiden kokeilua. En useimmiten ehdi alle kuukaudessa (eli vain muutamassa viikossa) tehdä tuotteesta sellaisia päätelmiä, että voisin kutsua sitä "suosikikseni." Joistain harvoista tuotteista (esim. Hurraw! -huulirasvoista) se onnistuu, mutta esimerkiksi shampoot ja erilaiset kasvotuotteet tarvitsevat pidemmän ajan niiden kunnolliseen testaukseen, ja eri vaikutuksien havaitsemiseen.
Tämän asian takia olen päättänyt hieman muuttaa "kuukauden suosikit" -postausten ajankohtia. Tästä lähtien "suosikit" -postaukseni painottuvat vuoden aikojen mukaan. Teen joka vuoden aika, esim. kesäisin, kaksi postausta suosikeistani. Näin saatte paremmin testattuja, enemmän harkittuja ja myös kerralla enemmän suosikkeja, kuin kuukausittain. Tietysti jos suosikkeja on enemmän, saatan tehdä jopa kolme postausta, mutta kaksi on sellainen normaali määrä. Toivottavasti ymmärrätte miksi teen näin, ja nyt voimmekin hypätä kesän ensimmäisten suosikeiden pariin! :-)
ks1 Natural Code By Lumene Candy Smile -huulikiiltokynät (sävyt 1 Cotton Candy ja 6 Cherry Pop) ovat olleet todella näppäriä. Ostin eilen lisäykseksi tuon tummemman punaisen, voi sitten asun mukaan vähän katsoa kumpaa laittaa! Levittyvät helposti, eivät ole kovin tahmeita ja kestävät todella pitkään.
Persikat ja nektariinit ovat olleet mun suosikkihedelmiä nyt kevään ja kesän aikana. Niin mehukasta ja sopivan makeaa, nam!
Simple:n kasvopesu ja kasvovesi ovat olleet kokeilussa mulla nyt alkukesän, ja voin kertoa, että tykkään! Sopivat todella hyvin herkkäihoisille ja tossa kasvopesussa ei oo ollenkaan saippuaa, joten iho ei kuivu niin herkästi! Kasvovesi tuntuu iholla ihanan raikkaalle ja antaa hyvän alun päivälle. :-)
ks5 Maybellinen The Rocket Volum' Express -ripsiväri on noussut mun aiemman suosikin rinnalle. Todella tuuheuttava, kestää loistavasti vettä ja on muutenkin näppärä levittää (omista ennakkoluuloistani huolimatta, johtuen megapaksusta harjasta).
Maybellinen Master Glaze By Facestudio -poskipunapuikko tuo kivaa hehkua poskille. Sävy on todellakin hieman helmiäismäinen, ja siksi se sopii hyvin kesäiholle. Painelen väriä ensin kevyesti poskipäille, jonka jälkeen levitän sen meikkisiveltimellä.
Valkoiset kukkakorvikset ovat olleet kovassa käytössä. Muistaakseni olen pitänyt niitä jokaisissa juhlissa tänä kesänä ja keväänä. :-D Ostin ne noin vuosi sitten Gina Tricotista.
ks2 TRESemmé:n Vibrant Naturals -sarjan shampoo ja hoitoaine suojaavat väriä ja pitävät yllä hiusten kuntoa. Ihana avokadoöljy hoitaa ja kosteuttaa hiuksia. Aivan älyttömän laadukkaat tuotteet, jotka pääsevät mulla käyttöön vielä monta kertaa!ks3 Forever 21:n villatakista on tullut mun lempivillatakki. Rakastan tota kuviointia ja luonnollista väriä. Takki on ihanan pehmeä päällä. Löysin ton kirpparilta joskus aiemmin keväällä.
Les Pliages Longchamp Type S -käsilaukku on paras ja kätevin kassi koskaan! Se on juuri sopivan pieni, sinne sopii kaikki mitä tarvitsen ja vielä vähän enemmän. Pidän myös tosi paljon tuosta väristä!Mulla on myös suurempi Shopping-laukku, mutta sitä tarvitsee huomattavasti harvemmin, koska se on niin suuri. ks4 Printtipöksyt olivat aiemmin keväällä ja ovat edelleen varmaan mun käytetyimpiä housuja. Kangas on todella mukavaa (melkein kuin yökkärit olis päällä, heh) ja kuviot tuo kivaa lisää asukokonaisuuteen. Muutenkin noi sopii tosi kätevästi sekä kesään, että kevääseen, sillä noista saa helposti nilkkapituiset housut kun vähän kieputtaa lahkeita vaikkapa ponnarin avulla. ;-) Olen ostanut noi molemmat H&M:ltä, hinta taitaa olla jotain kympin luokkaa. ks6

Sitten mun lempparitekeminen: ompeleminen! Olen aina rakastanut ompelemista, mutta nyt kun on kunnolla aikaa, mulla on menossa erilaisia ompeluprojekteja. Tunnistan niin olevani käsityötyyppejä, oman kädenjäljen näkeminen jossain valmiissa jutussa on niin siistiä!ks7  

Ja lempparisarja viimeaikoina: Girl Vs. Boy! Siis aloin katsomaan tätä ihan alusta asti, kun tää alkoi... Sarja tulee siis Summerin mukana ja vaikka en Summeria muuten seuraa, koska mulla on yleensä silloin aina jotain muuta tekemistä, katson aina päivän jakson Yle Areenasta. Jos haluat jotain kepeää, hauskaa ja iloista katsottavaa, kokeile tätä! Saat nauraa jokaisessa jaksossa! Niin koukuttava ja hyvä ainakin mun mielestä! Ja australialaiset puhuu englantia niin ihanasti, heh! Ja tosiaan kannattaa varoa, ihan sairaan koukuttava! Pääset tästä klikkaamalla ohjelman sivuille Yle Areenaan! ks8 Blogia päivittelen muutaman kerran viikossa ja Instagramia lähes päivittäin. Twitterissä oon myös, vaikkakin sen kanssa mun pitää vielä hieroa enemmän tuttavuutta, mutta tuu moikkaamaan mua!
Instagramissa ja Twitteristä mut löytää: @elsa_pel.
(ps. tiedän ettei juhannusta kirjoiteta isolla, mutta toi fontti on sellainen, että se aloittaa jokaisen sanan aina isolla kirjaimella, joten ei voi mitään :-D)

2 comments

  1. Kiitos kosmetiikkavinkeistä! Tosi ihana kyllä tuo kirppikseltä löytynyt villatakki <3 Laita muuten sitten kuvia, kun saat ompeluprojekteja valmiiksi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hienoa, jos niistä oli inspistä! :-) Hmmm, voisinpa laitellakin! ;-)

      Delete

Kiitos kommentistasi!