GREAT SUMMER DEALS

Heippa tyypit! Mulla alkuviikko on sujunut aika työntäyteisesti, ja olenkin saanut tosi paljon aikaan! Olen aloittanut leivontaurakan pikkuveljeni rippijuhlia varten, leivoin juuri äsken kakun ja eilen myös. Maanantaina tein yhden erän muffinssejakin. Ja urakka jatkuu taas huomenna! Mutta mikäs siinä, kun tykkää siitä mitä tekee, eipä tule ainakaan tylsää! :-D
Olen myös ennättänyt kaupoille, ja eilen vietinkin useita tunteja kauppakeskuksessa. En ostanut mitään sinänsä isompaa, mutta ajattelin tulla näyttämään, mitä löysin, sillä tein aika hyviä löytöjä, jos niin voi sanoa! Kaikki, mitä minun piti ostaa, löytyi, ja vieläpä hyvään hintaan. :-D gs1 Perus t-paitoja tarvitsee joka ikinen kesä, ja omat varastoni olivat päässeet hupenemaan. Menin H&M:lle, ja siellä oli suuri rekki t-paitoja 3 € kappale! Ostin vaaleanpunaisen, valkoisen ja tummansinisen. All my faves.gs2 Simple:n kosteusvoide on ollut pitkäaikainen suosikkini. Olen siksi jo pitkään halunnut kokeilla muita saman merkin kasvotuotteita, ja Anttilasta lähti mukaan kasvovesi, kosteusvoide ja puhdistusgeeli, ota 3 maksa 2 tarjouksella. Simple:n tuotteet sopii ainakin mun iholle tosi hyvin, sillä oon tosi herkkäihoinen, eikä noissa oo mitään turhaa! I absolutely love them.gs3 Meikkivoide, josta oon tykännyt, on Natural Code By Lumenen CC-meikkivoide, joka on ainakin mulle just sopiva. Lopputulos on tosi luonnollinen.
Mulla on ollut yksi aluslakka käytössä ja halusin vaihtelua, joten ostin Natural Code By Lumenen aluslakan. Saa nähdä, millainen se on. :-) Meikkivoide oli normihintainen, ja noi kynsilakat olivat muistaakseni 3,20€ Anttilassa.
gs4    So pretty good deals! :-D
Onko teillä jotain must buy -juttuja nyt kesäksi?

No comments

Kiitos kommentistasi!