GETTING READY FOR THE CONCERT

Heippa! Ketkä kaikki ovat menossa lauantaina katsomaan One Directionia? Itse olen menossa, ja olen todella innoissani. Tämä on ensimmäinen isompi konsertti, jossa olen koskaan ollut. Tästä johtuen minulla onkin ongelma: Mitä asioita kannattaa ottaa mukaan keikalle? Olen permannolla, ja olen pohtinut, onko esimerkiksi takki tarpeeton vai ei.
Mitä kaikkea olisi hyvä huomioida, kun täyttää reppuaan keikkaa varten? Onko teillä kokemuksia keikoista? Millaisia asioita olisi kenties hyvä tietää? Olen super iloinen, jos te, joilla on kokemusta keikoista, osaisitte neuvoa minua! I really need help! :-)

kei1 kei2 kei3
Tämän kaiken lisäksi veljelläni on rippijuhlat sunnuntaina! Kiirettä siis todellakin pitää, stressin välttämiseksi tein to do -listat molemmista tapahtumista. On kyllä tulossa toivottavasti ihana, ainutlaatuinen ja ikimuistoinen viikonloppu! Ja hei pliis, nyt ne keikkakokemukset ja pakkausvinkit esiin! ;-)

4 comments

  1. Anonymous26/6/15

    Juotava on hyvinkin suositeltavaa, laulaessa ja hyppiessä kun tuppaa tulemaan jano. Usein järkkärit keräävät isommat vesipullot pois (itselle esimerkiksi käynyt näin), mutta antavat esimerkiksi muutaman pillimehun olla laukussa. Lisäksi, koska keikka sijaitsee olympiastadionilla suosittelen ottamaan mukaan esimerkiksi kertakäyttöisen sadetakin, koska viikonlopuksi on luvattu epävakaista säätä, kertakäyttöinen sadetakki ei vie paljokaan tilaa laukussa ja kädetkin pysyvät vapaina - toisin kuin sateenvarjon kanssa.

    Lisäksi varaisin mukaan kipulääkettä, mukavat kengät ja halutessasi korvatulpat. Kipulääke on oivallinen siksi, että jonottaessa ja keikan alkua odottaessa tulee seisottua ja keikan aikana hypittyä sen verran, että kipulääkkeelle voi olla käyttöä. Lisäksi varaisin myöskin laastareita tai rakkolaastareita mahdollisten haaverien ja hiertymien varalta.

    Ja pukeutumisesta - suosittelen kerrospukeutumista. Ja varalle mukaan otetut neuletakki ja esimerkiksi villasukat eivät lopulta syö paljokaan tilaa.

    Ja mikä tärkeintä - tuhottomasti iloista mieltä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon hyvistä ja perusteellisista vinkeistä!! Kipulääkkettä en ajatellutkaan, mutta nappaakin sen vielä matkaan! Kiitos ja toivottavasti sää suosisi illalla! :-)

      Delete
  2. oi nyt menee tiukille ehitkö lukee tän ennen keikkaa(jos lauantain konsertti on nyt kyseessä) En hirmusti keikoilla kiertele, mutta sen oon oppinu, että permannolla tulee kuuma :D tosin taivasalla saattaa tietysti sateen sattuessa kastua(eli sikäli joku ohut, helposti laukkuun mahtuva takki olis hyvä) ja jos saa ottaa juomapullon mukaan niin kannattaa(en tiedä turvamääräyksistä) Muuten en oikein osaa neuvoa, pidä superhauskaa sitte!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos neuvoista!! <3 Maksimissaan 0,5 l saa ottaa, joten otan vesipullon matkaan! Ja ohut sadetakki on loistoidea! Kiitos paljon! :-)

      Delete

Kiitos kommentistasi!