BIRD SKIRT

bird1 bird4 bird3 bird2 bird5 bird6 Tässä kuvia oikeestaan mun yhdestä lemppari kevätasusta. Löysin ton hameen joskus (syksyllä?) kirpparilta ja oon siitä asti suunnitellut pitäväni sitä keväällä. Rakastan niin älyttömästi tota kuosia! Voimakkaat värit ja yksinkertaiset kuviot on tosi leikkisä ja hauska yhdistelmä! Ballerinatkin on ihan tuliterät, ja takki lähti mukaan viime kesänä Hietsulta. Rakastan sitäkin niin paljon.
Ainiin. Unohtamatta mun sinäänsä uusia hiuksia. Ei ne enää mulle oo uudet, vaikka vieläkin ehkä totuttelen tähän long bob -malliin. En oo vaan blogin puolelle tullut vielä niitä näyttämään. :D Olin miettinyt tosi pitkään, leikata vaiko eikö, ja lopulta päätin, että leikkaan. Ja oon kyllä ollut tosi tyytyväinen. Samalla värjättiin hiuksiin kuparista sävyä sekä tietenkin!! paaaljon vaaleita raitoja. Koska blondi on se juttu -vai miten. Kuvissa auringonvalo kirkastaa hiustenväriä entisestään, joten ne näyttää ehkä enemmän oransseille kuin kupareille kuvissa. Olen tutustunut mulle ihan uusiin "market-shampoisiin", ja löytänyt ehdottomat kaikkien aikojen lempparituotteet! Kerron niistä lisää myöhemmin.
Vappu ja viikonloppu ovat sujuneet aika rennoissa merkeissä, ja meno jatkuu samaan malliin. Kohta laitan varmaankin kasvonaamion ja meen saunaan. Pitää latautua viimeistä koulukuukautta varten! Uskomatonta, että kevät on jo näin pitkällä! Enää neljä siis 4 viikkoa! Apua!
Ja viimeisenä vielä asiaa YouTubesta. Olen ollut sieltä aika pitkään poissa, koska aika ei oo vaan riittänyt kaikkeen. Ja koska haluan tehdä kaiken kunnolla, en viitsi tehdä hutaistuja ja huonoja videoita, koska jos teen jotain, haluan panostaa siihen. Olen ajatellut, että palaan ehkä kesällä asiaan. Silloin ehdin kunnolla käyttää aikaa ja suunnitella videoita. Ja kiitos kaikille ihanista kommenteista ja kiitos kaikille tilaajille. I love you. xxxx
Mulla on jo muutamia ideoitakin mielessä hautumassa. ;-)
Nähdään siis YouTubessa kesällä! :-)

No comments

Kiitos kommentistasi!