"HYVÄKUNTOISET" KYNNET

...Tai oikeestaan, kuinka feikkaat ne. :D
Mulla on yleensä aina ollut suhteellisen vahvat ja hyväkuntoiset, terveet kynnet, mutta nyt parin kuukauden ajan mun kynnet ovat olleet tosi huonokuntoiset! En tiedä johtuuko kynsien lohkeilu, repeily ja yleinen heikkous koulustressistä vai mistä. Olen yrittänyt olla pari kuukautta ilman kynsilakkaa (joka on mulle täyttä tuskaa, koska oon ihan kynsilakka-addikti), mutta se ei oo hyödyttänyt yhtään mitään. Olen myös syönyt reilu kuukausi sitten biotiinia, jota söin sitä ennen säännöllisesti. Nyt en ole syönnyt sitä, joten voi olla, että sekin osaltaan vaikuttaa. Kärsittekö te heikoista kynsistä tai joistain muista kynsiongelmista? Jos teillä on ollut jotain ongelmia, niin kertokaa, miten pääsitte ongelmasta eroon, tarviin oikeesti kaikki vinkit!
Tänään kuitenkin tulin esittelemään teille kevään tulevia lakkasuosikkeja ja mun uusimman ihanan kynsilakkaostoksen, nimittäin Essien Ballet Slippers -kynsilakan. Oon halunnut sitä jo todella kauan ja tänään päätin napata sen mukaan, koska luonnolliset sävyt saa kynnet näyttämään terveemmiltä. Aluslakaksi laitoin Lumenen Gloss and Care Repairing -aluslakkaa, toivottavasti se auttaa. Ja huomenna aloitan uuden biotiinikuurin.
Oon jo nyt ihan rakastunut tuohon uuteen Essieen, niin ihana perussävy!! I love it!
es1 es5 es6 es7 Tässä kuvassa näkyy mun kynsien kunto vähän selkeemmin. Noi kärjet on siis "kahdessa kerroksessa" ja ne ovat todella liuskottuneet. Ne myös halkeilee tollee kivasti kulmista. :(
Seuraavaksi mun tämän kevään kynsilakkasuosikkeja:
es2 Essiet sävyissä Vices Versa, Serial Shopper & Ballet Slippers.es3 Natural Code By Lumene sävyssä 17 Funky Flower, Gosh sävyssä 21 Peachy Rose ja Max Factor sävyssä 27 Cool Jade.es4 Lumenen Gel Effect -lakat sävyissä 31 Butterflies, 33 Hazy Cloud & 26 Dewy Flowers. Nää lakat on tosi laadukkaita ja pitkäkestoisia, suosittelen kokeilemaan!

Siinä oli mun kevään tulevia lakkasuosikkeja. :) Isadoralla on muuten aivan sairaan upea Summer Nails -kokoelma, jossa on ihanan herkullisia ja kirkkaita sävyjä! Ja Rimmelillä on myös söpöt Sweetie Heart -pastellilakat. Voi olla, että täytyy tehdä muutamat lakkaostot vielä tälle keväälle ja tulevalle kesälle... Essien Mint Candy Apple on houkutellut jo todella pitkään.
Ja nyt niitä kynsien parannusvinkkejä kehiin, tarvitsen niitä todella!

No comments

Kiitos kommentistasi!