MY FACE BASE

myfacebaseb1 Tänään kerron mun meikkirutiineista. Tätä vois sanoa vähän niin kuin meikkipussin sisällöksi tai vastaavaksi. Tulen siis nyt ja jatkossa tekemään postauksia, joissa valotan vähän mun meikkipussin sisältöä... Näillä tuotteilla teen siis mun arkipäiväisen ns. "Go to" -lookin.
Kertokaa, mitä tykkäätte tällaisesta postauksesta ja jos haluatte kysellä jotain, kysykää! Olis muutenkin kiva kuulla, onko teillä samanlaisia tuotteita?
Ensimmäisenä vuorossa on My face base, eli "pohjatuotteet."
b3 Mulla kuivuu kasvot etenkin talvisin ja oon käyttänyt Simplen Kind to skin hydrating light moisturiser -kosteusvoidetta aamuisin. Olen tykännyt tuosta kosteusvoiteesta todella paljon, koska se kosteuttaa ja imeytyy nopeasti. Eikä siinä ole värejä tai hajusteita.
Samalla kun laitan kasvovoidetta, laitan Hurraw! -huulirasvaa, joka on superkosteuttavaa! Ja ihanan tuoksuista, mulla tuoksussa "greippi."b2 Käytän pohjassa näitä kolmea Real Techniquesin sivellintä jotka ovat: multi task brush (pinkki), buffing brush (isompi oranssi) ja essential foundation brush (teräväkärkisempi sivellin).
Levitän poskipunaa pinkillä siveltimellä, buffing brush -siveltimellä levitän puuteria ja meikkivoidesiveltimellä tietty meikkivoidetta.
b4 Oon hiljattain tykästynyt Natural Code By Lumenen CC-voiteeseen. Tykkään sen koostumuksesta ja se peittää mun mielestä sopivasti, mutta luonnollisesti. Sen kaverina käytän kiiltoa ja punaisuutta ehkäisevää CC-puuteria. Meikkivoide on mulla sävyssä 2 Nude ja puuteri onkin ihan vaan ainoa sävy, mikä tuosta sarjasta löytyy.b5 Peitevoiteena pienille alueille mulla on Benefitin Boi-ing peitevoidetta (sävy 1), joka on ihan huippu hyvää! Siis jos joku on toimivaa, niin toi! Se on ihan älyttömän peittävää ja kestävää. Ostin sen Englannista, koska tietääkseni noita ei (ainakaan vielä) saa Suomesta.b8 Käytän silmien alle joskus, en aina, Maybellinen Fit me! -peiteainetta sävyssä 15. Mulla se on ainakin toiminut tosi hyvin ja peittää juuri sopivasti. Sitä on kätevä levittää kärjen ansiosta.
Levitän silmien alle peitevärin ja (joskus) meikkivoiteen Beautyblenderillä, joka on kyllä ollut kaiken sen hypetyksen arvoinen. Ensin vaan kastelet sen, kuivaat ja meikkaat! Tosi helppoa ja lopputulos on hyvä ja tasainen! :)
b7 b6 Tämä poskipuna on ollut mulla käytössä niin kauan kun muistan ja ihan heti en tätä kyllä vaihda. Tämä on siis Dermosilin poskipunaa sävyssä rose. Mun mielestä toi väri on mulle tosi hyvä ja toimii hyvin sekä talvella että kesällä.b9 Sain äidiltä ehkä ihanimman ystävänpäivälahjan koskaan! Toi taulu on jotenkin niin sellanen, jonka tyylisistä sisustusjutuista tykkään. Ja teksti on ihan paras! Joten Kiitos Äiti x.
Viikonloppuna olin töissä ja urakoin viimeisiä läksyjä viime viikolta, jolloin olin kipeenä... On kyllä ihanaa olla taas terve! :)
Tänään ajattelin lähteä jumppaan, mutta meninkin iltapäivällä lenkille, kun oli niin ihana sää. Uskomatonta, että aurinko on paistanut (ainakin) kahtena päivänä peräkkäin!
Kohta alkaa hiihtoloma, jolle on pieniä, mutta sitäkin mukavampia suunnitelmia... Saatte varmasti kuulla niistä ajallaan.
Mukavaa iltaa ja tsemppiä loppuviikkoon!

No comments

Kiitos kommentistasi!