TUESDAY FEELINGS

ti1 ti3 ti2 ti4 ti5

Nyt on sellanen viikko, että perjantai on pitkän matkan päässä! Pyrin pitämään positiivisen fiiliksen, eikä tämä "valitus" johdu siitä, ettei ole perjantai. Vaan koeviikosta. Mulla ei oo koeviikkoja vastaan mitään ja ne on omalla tavalla tosi kivoja, mutta ne on kivoja silloin jos on kunnolla valmistautunut.
Aloitin valmistautumaan hyvissä ajoin, kunnes tulin kipeäksi ja lukeminen vähän jäi. Olen siis ehtinyt lukea muutamiin kokeisiin vaan pari päivää tai pahimmassa tapauksessa pelkän päivän. Ja eihän sitä tietenkään koko aikaa jaksa päivästä lukea, joten sen minkä pystyy. Olen niitä ihmisiä, ketkä tykkää (ja yleensä) valmistautuvat ajoissa ja unelmatilannehan olisi, että voisi koeviikolla vain kertailla. Lukusuunnitelmani vähän siis lässähti... Nyt on sellainen semi-stressaava fiilis koko ajan ja toivon, etten ihan kokonaan onnistu pilaamaan noita kokeita.
Toisaalta yritän tsempata itseäni sillä, että olen kuitenkin ollut suurin piirtein kaikilla tunneilla ja kuunnellut, joten kai jotain on pakko osata. Ja toisaalta, kai näin lyhyellä ajalla kiinnittää huomion entistä enemmän pääasioihin.
Ei kai asiat aina niin mustavalkoisia ole. Tämä koeviikko ei toivottavasti ole parastani, mutta ainakin jää parannettavaa! ( Hahhhaa! ) Ja tällaiset asiat kai opettaa... Ja ainahan on hyvä hieman venyttää stressinsietokykyä, se tuskin tekee huonoa kenellekään! :D
Millaisissa tunnelmissa viikko on teillä alkanut? Ja onko mitään hyviä keinoja asioiden nopeaan mieleen painumiseen? :D

Ja pakko tähän loppuun vielä todeta, että oon tykästynyt noihin Aino-jäätelöihin. Mun lemppari on ehkä se mustikka, mutta toi suklaakin on aika herkkua! Mun mieleen noi jädet on hieman liian makeita, mutta silti aikas hyviä!

Ja muistakaahan käydä osallistumassa arvontaan edellisessä postauksessa! :)
ARVONTA ON PÄÄTTYNYT.

No comments

Kiitos kommentistasi!