SEPTEMBER FAVOURITES

Nyt tulee siis syyskuun suosikkeja... Elokuun suosikit tosiaan vaan sattui jäämään yksinkertaisesti välistä, joten palataan näin kesän jälkeen syystunnelmiin. S0065
Jo aiemmin ostamani Goldwellin Flat Marvel 1 silottava suoristusvoide on pelastanut minut pörröisiltä hiuspäiviltä. Jos haluaa käsitellä, tuotteessa on myös lämpösuoja. Tää on niin nappituote syyssäähän. / VS:n Mango Temptation on ollut lempituoksuni koko syyskuun. Olen ruiskauttanut sitä päivittäin itseeni, huoneeseeni ja hiuksiini, tästä vaan ei saa tarpeeksi. / Synttärilahjaksi saamani Body Shopin mansikka body butter tuoksuu hyvälle ja pehmentää kädet hetkessä.S0055

Olen nyt syksyllä erityisesti taas rakastanut lehtien lukemista. Ihanaa kun oma Demi tulee joka kuukausi, kiitos äidin.
S0056

En tiedä miten suosikiksi voi päätyä kouluaine.. xd Mutta enkku on ollut ehdottomasti parasta kaikista aineista ensimmäisessä jaksossa! Tosin voisinhan joka kuukausi kertoa myös lempiaineen kuluneesta jaksosta. / Bicin Brite linerit ovat olleet tosi kätsyjä. Ostin ne ennen koulujen alkua ja tykkään niiden koosta, koska ne eivät vie tilaa koko penaalia. Olen myös kirjoittanut niillä muistiinpanoja ohuemmalla puolella ja hyvin toimii!
S0062

Mietin, että mitä naposteltavaa olisi fiksua viedä kokeeseen. Päädyin natural pähkinöihin, sillä jos olisin ostanut jotain ihania jogurttipäällysteisiä, en olisi pystynyt keskittymään kokeisiin makean himon takia. :D Cashewpähkinät ovat ihanan vaniljaisia! Just love them.
S0059

En tiedä tarvitseeko kuuman kaakaon juontia syksyllä selitellä sen kummemmin... On ihanaa katsoa telkkaria, lukea kirjaa tai selailla padia kuuman kaakaon kanssa. Ja ulkona on kylmä. Niin ihanaa. / Olen ihastunut peanut butteriin... Siitä saattekin juttua myöhemmin.
S0068

Englannista ostettu kalenteri on oikeasti saanut minut hymyilemään jokainen kerta. Se on vaan niin ihana. Tuollaiset pikkujutut piristää arjen keskellä. / Ton kynsilakan sävy (26 Dewy Flowers) on niin söpö! Rakastan sitä. Lisäksi lakka jää kiiltämään kivasti kynsille ja kestää kauemmin kuin ihan normilakat.
S0077

Olin halunnut padia jo vuodenvaihteesta lähtien ja nyt sitten säästämisen jälkeen päätin hankkia sen. Olin aina unelmoinnut IPad Airista ja sen myös ostin. On se kyllä ihana, mutta pahus vieköön roikun nykyään enemmän netissä kuin ennen! Netflixiä tai vastaavaa en ole vielä hankkinut, pohdin parhaillaan, mitä tekisin.
S0043

Viimeinen kuva ei kuulu varsinaisiin suosikkeihin, vaikka tosin tulee varmaankin sitä olemaan. Ystäväni käväisi Britanniassa ja toi minulle aivan ihanat tuliaiset. Taustalla näkyvän Oreo-paketin olen pistellyt poskeeni noin tunti sitten. Ja aivan yksin maitolasin kanssa. Onneksi noita ihanuuksia ei saa täältä! Tämä butter oli ihana yllätys ja tuoksuu ihanalle! Kiitos ! Tuli ikävä New Bond Streetin myymälää... Ja Englantia, äkkilähtö kelpaisi kyllä!
Viikko on sujunut viimeisien kokeen merkeissä maanantaina. Se olikin sitten ainoa koe, josta en tiedä, miten se meni. Toivottavasti pääsen läpi! Eilen alkoi uusi jakso ja tänään oli kauan odottamani eka ranskan tunti. Kieli kuulosti ihanalle ja olen aivan innoissani. Niin ihanaa päästä pitkästä aikaa oppimaan jotain uutta! Toivottavasti osaan joku päivä puhua ranskaa!
Huomenna olisi luvassa aamuinen lähtö Helsinkiin, joten minun pitää vielä alkaa katselemaan juttuja ja valmistella kaikkea aamua varten. Ihanaa päästä kesän jälkeen taas Helsinkiin. Kesän viikon jälkeen olen kaivannut sitä kaupunkia ja sen tunnelmaa. Ja ihania kahviloita unohtamatta Stockmannin kauneusosastoja! Oikein hyvää viikonloppua!
Se on moro!

No comments

Kiitos kommentistasi!