AUTUMN OUTFIT AND NEW PAGE


 

Tossa tän päivän asua... Oon tykästynyt taas uudelleen pidempiin paitoihin. Ja legginssit niiden kanssa on supermukavia! Koska en osaa olla kollareissa koulussa, niin toi on mun tapa olla rennommassa asussa ;). En laita tähän vaatteiden alkuperää, koska suurin osa niistä on kirpparilta, joten niitä ei oikeen löydy mistään... Sen voin mainita, että noi kengät ostin välipäivä-aleista alkuvuodesta Anttilasta ja rakastan niitä! Ne on täydelliset välikausikengät! Just näin syksysin ja keväisin ne on nappivalinta!
Toinen hyvä kenkävalinta ton asun kanssa on mun Englannista ostamani valkoiset timanttitennarit, joita itseasiassa käytinkin tänään.
 
 
Joku varmaan ihmettelee tota otsikkoa "new page". Se itseasiassa kertoo mun tänhetkisestä tilanteesta. Ajattelin kesällä, että otan moderneja tanssitunteja kuten nyt vaikka vogue ja show-tanssi. Niiden lisäksi mulla tottakai olis mun omat balettiharkat. Mulla oli unelma tanssia joka päivä. Viime viikolla sairastellessani tajusin, kuinka kivaa on ihan vaan olla kotona ja tehdä mitä mieli tekee. Ja kun läksyjäki tulee ihan eri tavalla ku peruskoulussa, ei aika enää riitä kaikkeen. En mitenkään ehdi tehdä läksyjä kunnolla ja tanssia joka päivä. Vaikka se on kuinka mun unelma, mutta mulla on myös unelma tulevaisuuden kanssa.
Oon alkanu oikeesti nauttia kotiajasta ja niin tyhmältä ku kuulostaa, mutta musta esim. Prismassa käynti äitin kanssa on tosi kivaa. Ja musta olis joskus kiva sanoa kaverille, et voin tulla kahville koulun jälkee ja joo voin olla tänään,eikä aina "mulla on harkat, en ehi". Ja koulu on nyt ihan erilaista, kun viime vuonna. Jos mulla olis viimevuotinen tilanne, en varmaa olis tehnyt tällee.
Mutta siis jouduin tekemään todella vaikean ja kipeän ratkaisun. Päätin lopettaa baletin. En voi ymmärtää edelleenkään, miten pystyin tekemään sen. Baletti on ollu isoin osa mun koko elämää kahden vuoden ajan ja nyt jätän sen. En oikee tiiä mitä ajatella. Mutta oman jaksamisen kannalta on pakko tehdä päätöksiä. En halua raahautua balettiin tietäen, että mua odottaa vino pino läksyjä ku tuun takasin. Ei se oo sillon enää sen arvosta ja siitä saattais tulla pakkopullaa. En halua, että baletti menettää sen loistokkuutta sen takia, että mulla on liikaa läksyjä. Joten parempi lopettaa hyviin muistoihin kun roikkua yhdellä kädellä ja stressata. Ja siteeraten ystävääni "Jos sanoo kerran hyvästi, se ei tarkoita, että se on viimeinen hyvästi". Joten jos alkaa tuntua, että päätös kaduttaa, nappaan kärkitossuni ja lähden tanssisaliin. Ei mua mikään estele.
Mutta tällä kertaa asia on näin. Haluan ehtiä keskittyä kouluun kunnolla ja omistaa hitusen vapaa-aikaa, jota mulla ei ookkaan pariin vuoteen kamalasti ollut. Ja joku ihana kysyikin, että mitä nyt tanssin niin voin kertoa. Tanssin nyt sellasen kehitysryhmän kanssa niiden omissa harkoissa, lisäksi aloitin voguen ja käyn myös yhdellä toisella balettitunnilla. Mutta se on vähän eri juttu.
En voisi elää ilman tanssia!
Mutta haluan nyt nähdä, mitä tämä elämäntilanne tuo tullessaan ja odotan sitä innolla. Ei voi tietää mitä kivaa on edessä, vaikka joku toinen kiva päättyy ainakin hetkeksi.
Hyvää viikonloppua!

No comments

Kiitos kommentistasi!