June Faves

Nyt vuorossa olis siis kesäkuun suosikit. "Kuukauden suosikit" tarkoittaa siis, että kuukauden lopuksi esittelen tuotteita/juttuja, joita oon käyttäny kuluneena kuukautena erityisen paljon.
Tän kuun suosikeissa löytyy paljon kauneustuotteita.
Mukana on ihan nyt ostettuja ja aiemmin löydettyjä juttuja.
 
3c
Lumenen syväkosteutusvoide on mulle just täydellinen yövoide! Mulla on aika kuiva iho ja toi kosteuttaa runsaasti.
Ostin kokeiluks Labellon Fruity Shine Watermelon -huulirasvan. Hintaa oli vaan 2 euroa ja toi on lunastanut itsensä monta kertaa takasin. Kosteuttaa, antaa kiiltoa, vähän väriä ja ihanan tuoksuinen! Tosi kätevä ja nopea arkimeikkiin.
6c
Nudie on ollut nyt pari viikkoa käytössä ihan päivittäin, niin juhlissa kuin ihan arkipäivinä. Tosi huipputuote! Siis en voi käsittää, miten luomiväri voi kestää koko päivän ilman mitään muutoksia! Aion hankkia lisää Nudie -sarjan tuotteita.
Hohtavan beige Lumene Natural Coden rajauskynä on yks mun kesän lempimeikestä. Se raikastaa kivasti silmämeikkiä.
5c
Natural Code eyepencil sävyssä 12 Peach
1c
Olin jo ihan turhautunut kaikkiin hiusöljyihin ja hoitosuihkeisiin, kunnes kampaaja anto näytepullon tätä mukaan. Se oli tosi pieni ja kesti varmaan kolme kuukautta! Ja se oli just sitä mitä mun hiukset tarvitsi, joten en epäröinyt vaan ostin ihan kunnon pullon. Makso kyllä 50 e, mut on ehdottomasti sen arvonen. Mulla menee latvat tosi helposti huonoon kuntoon, en tiiä mitä mun hiukset tekis ilman tätä!
2c
Anttilassa oli joskus toukokuun lopussa ale ja olin ajatellu kokeilla jotain uutta ihokarvan poistomuotoa. Tätä tuotetta oli kehuttu, joten kokeilin. Ostin ton "for dry skin", jotta toi ei kuivattais ihan kamalasti. Yllätyin voiteen tehosta -tulos kestää kaksi kokonaista viikkoa! Tää jää ehdottomasti käyttöön.
Tigerin kolmen euron söpö minimeikkipussi on ollu tosi kätevä. Kuljetan siellä aina huulikiiltoa ja puuteria sekä meikkisuteja, jotka muuten pyöris laukun pohjalla.
4c
Tää on ollu mulla jo pidempään, mut nyt oon innostunu taas käyttämään tätä. Ihanan raikas tuoksu ja tää piristää! Aion tehdä kasvonaamion ainakin kerran viikossa, hemmotteluhetkiä pitäs olla joka viikko!
7c
Oon joskus saanu maistiaisen jotain Flow -sarjan purkkaa, enkä erityisemmin sillon tykänny.. lisäks luulin, että nää sisältää makeutusaineita xylitolin lisäks. Olin yks päivä kaupassa, enkä löytäny mun tiettyä purkkaa ja huomasin näitä. Ostin eka ton Limen ja se oli sairaan hyvää! Ja vielä ilman mitään makeutusaineita! Löysin toissapäivänä ton vadelman ja sekii on sairaan ihanan makusta. Ehdottomasti yks mun lempipurkista!
Jotenkii päivät on kulunu tosi nopeesti. Balettikurssikin Hesassa tuntuu jo tosi kaukaiselta, Apua! Kun työt alko, tuntuu jotenkii et päivät vaan kuluu pois alta ja yhtäkkiä onkii jo ilta. Ja säätki on jotain ihan muuta ku kesää. Haluaisin vaa käyttää shortseja, mekkkoja ja hameita, mutta en tälläsillä keleillä! Toivottavasti helle tulee takasin mahdollisimman nopeesti!!
En oikee edelleekää tajuu et on kesäloma. On vaa töitä, mut ei kouluu. Ei oo läksyjä, mut tuntuu et on silti liian vähän aikaa kaikelle. Pitää alkaa tehdä sitä, mitä on kesässä odottanu, ettei nää päivät vaan kulu pois alta. Koska loma on se, mitä on odotettu koko lukuvuosi!
 
Kommentoikaa, jos teillä on jotain samoja tuotteita tai ootte kokeillu näistä jotain tai jos haluat kysyä jostain lisää. Vastaan mielelläni kysymyksiin! :)

No comments

Kiitos kommentistasi!